Digitalno sporočanje - obeti v prihodnosti

avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
Splošne informacije
Akronim Vintegras - Platforma za digitalno sporočanje
Pomen Visual Interactive Integrated Smart Solutions
Email admin@vintegras.com
Website vintegras.com
First version 9/30/2001

Digitalno sporočanje - kaj lahko pričakujemo:

Kaj je digitalno sporočanje

Digitalno sporoDigitalno sporočanje je oblika vizualne komunikacije preko namenskih zaslonov za posredovanje informacij, novic, ponudb, pospeševanje prodaje, grajenje in krepitev blagovnih znamk ipd.

Ali je učinkovito?

- 7 od 10 obiskovalcev je kupilo produkt viden na ekranu - oglaševanje na mestu nakupa po sistemu ob pravem času na pravem mestu

- Sistem digitalnega sporočanja zmanjša občutek čakanja v čakalnih vrstah za 35% (tudi naše izkušnje v Novi KBM, EU Tobačna v Ljubljani, v Abanki, ..)

- Sistem digitalnega sporočanja poveča prodajo oglaševanega produkta za 5 do 50 % (procent je večji, če je oglaševanje speljano na mestu nakupa)

- Samoiniciativne poizvedbe zrastejo za 5 do 15 % (podobne izkušnje imamo pri digitalnem sporočanju na javnih prevozih)

Kljub temu naše ugotovitve nedvomno kažejo, da je digitalno oglaševanje učinkovito, le če se ljudje iz poljubnega razloga zadržujejo na mestih na katerih so postavljeni zasloni. Primer so čakalne vrste v bankah, poštah, upravnih enotah, trgovine, avtobusna postajališča, javni prevoz. Poleg tega morajo biti zasloni postavljeni v vidnem polju obiskovalcev. Znani so primeri, ko sistemi za digitalno sporočanje niso izpolnili pričakovanja naročnikov. Eden izmed razlogov je bila tudi previsoka postavitev zaslonov.

Pravila za digitalno sporočanje

- Zasloni morajo biti postavljeni v vidnem polju

- Zasloni so postavljeni navpično, ker imajo ljudje boljši vpogled v posredovano vsebino in so tudi navajeni branja časopisov. Ležeče postavljene zaslone obiskovalci doživljajo kot televizijo in posledično pričakujejo tovrstno vsebino

- Vsebine se ne smejo 100% ponavljati v določenem časovnem obdobju

- 'Eye catching' pristop. Postavljanje vsebine na vidnem mestu zaslona, zaradi katere bodo ljudje pogledali nanj

- V primeru oglaševalsko naravnanega digitalnega sporočanja je prav, da se definira lastni format posredovanja vsebin, ki je sestavljen iz različnih vsebin: novic, PR, informativnih, komercialnih

- Uporaba spletnih servisev

- Možnost medijskega planiranja

- Možnost, da naročniki sami vnašajo vsebine preko spletne aplikacije

Obeti v prihodnosti

V prihodnosti bo vse bolj prisotna segmentacija vsebine. Aplikacije za digitalno sporočanje jo morajo podpirati.

Trend v zunanjem digitalnem sporočanju je integracija z drugimi platformami. Ta nova oblika je imenovana programabilno digitalno sporočanje. Naročnik lahko preko poljubne platforme izbere možnost, da svojo vsebino predvaja tudi na sistemih digitalnega sporočanja. Primer je platforma za oglaševanje nepremičnin. Naročnik ustvari vsebino na tem portalu, sočasno potrdi, da bi rad, da se njegov oglas predvaja tudi na zaslonih javnega prevoza ali v lokalih ipd. Platforme so povezane tako, da se oglaševalske vsebine sočasno prenašajo na vse zaželene medije.

Sistemi za digitalno sporočanje bodo uvajali čim več avtomatizacije, da bi se uredniki razbremenili od odvečnega dela. Primer so akcije izdelkov v trgovskih centrih. Urednik podatkovne baze v poslovnem sistemu ob izbiri artiklov za nove akcije potrdi, kateri se bodo prikazali na zaslonih digitalnega sporočanja v trgovskem centru. V primeru digitalnega sporočanja v informativne namene, mora intranet strežnik zagotoviti servis za pridobivanje vsebine za zaslone, da razbremeni administratorje od vnašanja istih.

V prihodnosti bo tudi izziv, kako zaslone za digitalno sporočanje spremeniti v interaktivne in omogočiti obiskovalcem aktivno uporabo mobilnih naprav. Namreč, obiskovalce v določenem/ih prostoru/ih lahko obravnavamo kot začasno socialno omrežje in jih preko zaslonov za digitalno sporočanje spodbudimo za medsebojno komunikacijo.

Platforma Vintegras je sodobna SaaS rešitev za projekte digitalnega sporočanja, ki se ves čas razvija v skladu s potrebami naročnikov in svetovnimi trendi.

Navigacija

Družabna omrežja